Опис Etro Marquetry 2015 Стать жіноча Аромат, сімейство, група: східний Країна-виробництво: Італія Бренд Etro представляє новий аромат Marquetry, що є оновленою, сучаснішою версією однойменного аромату 2007 року. У палатах палаців махараджів і в майстернях епохи Відродження протягом століть зароджувалася техніка маркетрі (інкрустація) мистецтво поєднання крихітних шматочків слонової кістки та дорогоцінного каміння, фрагментів перламутру, чорного дерева і палісандра, осколків металу та вкраплень лаку, з яких одержували композиції. Аромат Etro Marquetry, натхненний цією декоративною технікою, переливається розкішшю нот та відтінків, наче яскраві грані дорогоцінного каменю, відшліфованого вручну. Верхні ноти: бергамот, лаванда, персик; Середні ноти: троянда, тонка боби, тютюн, гальбанум, перуанський бальзам; Базові ноти: амбра, кумарин, лабданум, мускус, ваніль. Рік: 2015
Об'єм 20 мл. Фірмова пробірка.
Група ароматів: Східні
Натискаючи кнопку ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності